Którą porę roku najbardziej lubisz w górach?

A A A

Beskid Mały - 1 dzień

Bielsko Biała Straconka - Czupel 654 m n.p.m. - Gaiki 808 m n.p.m. - Groniczki 839 m n.p.m. - Przełecz U Panienki m n.p.m. - Hrobacza Łąka 826 m n.p.m. - Zasolnica 556 m n.p.m. - Żarnówka Mała
Czas przejścia 4 godz. 45 min.

Szlak czerwony
- początek szlaku koło przystanku Bielsko - Biała Straconka kościół
- Czupel 654 m n.p.m. (45 min)
- Gaiki 808 m n.p.m. skrzyżowanie ze znakami szlaku niebieskiego z Bielska Białej Lipnik na Przełęcz Przegibek 663 m n.p.m. z prawej strony początek znaków szlaku zielonego do Miedzybrodzia Bialskiego(1 godz. 30 min.)
- Groniczki 839  m n.p.m. (2 godz. 25 min.)
- Przełecz U Panienki m n.p.m. z lewej strony dochodzą znaki szlaku żółtego z miejscowości Kozy do Żarnówki Małej , początek znaków szlaku czarnego do Bielska Białej Lipnik (2 godz. 45 min.)
- idziemy łącznie ze znakami szlaku żółtego
- Hrobacza Łąka 826 m n.p.m. przed szczytem znaki szlaku żółtego odchodzą w prawo nimi w 5 min. Dojdziemy do schroniska (3 godz. 15 min.)
- Zasolnica 556 m n.p.m. (4 godz. 25 min.)
- Żarnówka Mała początek znaków szlaku niebieskiego do miejscowości Kozy, żółtego na Hrobaczą Łąkę 828 m n.p.m. i zielonego na Gaiki 808 m n.p.m. (4 godz. 45 min.)

Powrót autobusem PKS do Bielska Białej lub Żywca, przystanek za zakrętem naprzeciw elektrowni.