Którą porę roku najbardziej lubisz w górach?

A A A

Jubileusz 60 lat w Łowiczu

W dniu 15 września przyjaciele przewodnicy spotkali się w Łowiczu aby świętować piękny jubileusz 60-lecia Koła Przewodników Łowickich. W pierwszym dniu po zameldowaniu się spacerowaliśmy po pięknym Łowiczu prowadzeni przez miejscowych przewodników, następnie po zakwaterowaniu w Nieborowie zwiedziliśmy ciekawe i bogate muzeum motoryzacji gdzie poczęstowano nas obiadokolacją. W drugim dniu miała miejsce uroczysta sesja z udziałem wielu ważnych osobistości. Prezes Koła przedstawił historię istnienia koła, Monika Antczak z Nieborowa omówiła wybrane zaginione dzieła sztuki tego muzeum, a Monika Kamińska z Katedry zapoznała zgromadzonych z pracami przy odkryciu i udostępnieniu katedralnych krypt. Po przekazaniu ciepłych gratulacji i prezentów udaliśmy się na wycieczki po regionie: m.in. Muzeum w Sromowie, Kościół w Chruślinie, kościół w Sobocie, Kiernozia i skansen w Maurzycach. Wieczorem miała miejsce wspaniała, uroczysta kolacja w swojskim klimacie uświetniona występem zespołu "Księżanie". W niedzielę z samego rano Ci co mieli siły uczestniczyli we mszy świętej celebrowanej przez biskupa pomocniczego Wojciecha Tomasza Osiela. A po śniadaniu zwiedzaliśmy pałac w Nieborowie i Park w Arkadii. Po wzmacniającym posiłku i czułych pożegnaniach udaliśmy się w drogę powrotną żałując, że czas tak szybko płynie w doborowym towarzystwie. chcesz więcej kliknij https://www.facebook.com/koloprzewodnikowlowicz